Specificaties 23,5" • 1920x1080 (Full HD) • 144Hz • VA • 1ms - Bekijk alle specificaties

Samsung C24FG70 Zwart Review

TruetactiXNewbie 13 augustus 2017, 142 views

Samsung C24FG70 Zwart (Product gekocht)

Misschien wel het beste 1080p scherm van dit moment, met één groot minpunt...

Pluspunten

• Kleurweergave
  • Refreshrate
  • Menu

Minpunten

• De voet!

Enorm enthousiast heb ik dit scherm besteld, uitgebreid ingelezen op het grote web over de functies en sterke punten van dit scherm.

Mocht je twijfelen over dit scherm dan kan ik je met een gerust hart dit scherm aanraden.

Maar...

Je moet wel even goed kijken of het scherm wel op je bureau past of hoe je werkruimte gerealiseerd hebt want.. de voet en het knikarm-mechanisme (ook al werkt het prima!!) is echt zo ongelooflijk lomp en groot dat ik gewoon geen andere keuze had om na een week toch afscheid van het scherm moest nemen.

Ik zat zo dicht op mijn toetsenbord dat ik fysieke klachten begon te krijgen. Zowel in mijn armen als van de ogen. Het scherm staat erg ver van de muur af en dus ook erg in je gezicht dat je het bij een situatie als bij mij je eigenlijk over een 27" model hebt. Ik heb even gemeten en het scherm zit in hoge stand (het dichtst bij de muur, 35 cm van de muur af)

Voor de rest is de Samsung één van de beste schermen waar ik ooit op gegamed heb en kan ik het iedereen aanraden(wel rekeninghoudend met de lompe voet!)

Heb jij ook een Samsung C24FG70 Zwart?