Nexus Disktwin DTW-2300A Review

BGB4rn 8 januari 2010, laatste update op 8 januari 2010, 895 views

Nexus Disktwin DTW-2300A

Pluspunten

• Koeling

Minpunten

• Bevestiging

Geluidsproductie (max) Score: 3
Koelvermogen Score: 4
Geen erg uitgebreide review maar ik wou toch even het volgende melden, ik heb een setje disktwins gekocht omdat mijn hdd (Samsung Spinpoint F3 500GB) het component is in mijn pc wat het meeste herrie maakt, ik dacht dus goed te zitten bij deze disktwins, niets blijkt (in mijn geval !) minder waar want hij is door de matige kwaliteit van het rubber oid. meer herrie gaan maken.
Dat komt door dat ik de schroeven niet goed genoeg in het rubber kon draaien, waardoor hij nu los zit en vibreert

Aan de andere kant zijn de temperaturen wel erg netjes door het koelprofiel (31C)
Ook ging het installeren tot aan de buitenste schoeven best goed, om even een beeld te schetsen, de disk zit met 2 schroeven aan weerszijden vast aan de disktwins zelf, opzich zit dit prima en levert dit geen beschadigingen op.

Echter na dat gedaan te hebben heb ik de hele disk met disktwins en al in mijn 5,25'' bay geschoven en vastgeschroefd, althans geprobeert.

Dit is echter de ervaring van mij met 1 setje, voor het zelfde geld is het een fabricage fout maar ik ben er niet echt over te spreken.

Heb jij ook een Nexus Disktwin DTW-2300A?

Klopt, ik heb het zelfde probleem. De schroeven draaien als het ware mee in het rubber waardoor het best moeilijk is om ze goed te bevestigen.
bedankt voor je reactie, weet ik ook weer dat het niet aan mij ligt :P
Ik zal morgen nog proberen wat plaatjes er bij te zetten waar het precies mis is gegaan
Ik heb hier 4 setjes van gekocht in de loop der tijd. Omdat ze ooit eens in een review van tweakers.net goed uit de test kwamen.
Ze doen het naar behoren.

[Reactie gewijzigd door Bigben op 8 januari 2010 07:46]

Ok,dus misschien is het zo als ik al zei een productiefout/pech, ik heb wel van iemand anders trouwens ook het zelfde probleem gehoord.
Ik heb hier geen enkele probleem mee gehad, bij mij doen ze het uitstekend (maakt echt een goed verschil tussen 2 van mijn hardeschijven(een heeft wel koeling, de ander niet).