Specificaties Stereo-speakermet Bluetooth (netvoeding) - Bekijk alle specificaties

Edifier R1800BT Review

martijnklerks 11 augustus 2017, 288 views

Edifier R1800BT (Product gekocht)

dit zijn voor de prijs echt hele goeie speakers. het geluid is in de neutrale stand niet over de top met bass of trebel maar heel mooi natuurlijk en diep geluid. de bass op deze speakers is super hele bureau inclusief vloer trillen mee. super speakers.

Pluspunten

• bouwkwaliteit
  • geluid
  • looks
  • afstandsbediening
  • bluetooth
  • ingeboouwde amp
  • aansluitingen

Minpunten

• vingerafdruk magneet

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Daar gaat hij dan mij eerste echte uitgebreide tweakers review van de edifier r1800bt.

Deze speakers heb ik aangeschaft voor mijn setup thuis.
Mijn setup is vooral muziek gericht en deze speakers voelen zich al helemaal thuis.
de zwarte glans kleur van de speakers past helemaal bij mijn zwart en wit gekleurde setup.
Mijn setup bestaat uit mijn desktop computer en mijn platenspeler.
Deze werken allemaal zeer goed samen dankzij de dubbele rca ingan kan ik zowel mijn desktop inpluggen maar ook mijn platenspeler op hetzelfde moment dus geen tussendoor schakelen wat ik echt fantastisch vind.
De bluetooth functie werkt ook super verbinden was foutloos en snel.
De speakers geven geen melding of geluid bij het verbinden zoals veel speakers wel doen.

de setup van deze speakers was zer voor de hand liggend gewoon aansluiten en aanzetten.
Het geluid van de speakers valt aan te passen met 2 knoppen op de achterkant van de speakers bass/treble wat ik een mooie functie vind.
als je veel wisselt met die standen is de r1700bt een betere optie want die heeft ze aan de zijkant zitten.

de 3e knop is de volume knop en die heeft een fijne feedback bij het draaien, als je de volume knop indrukt schaklt de speaker van line in naar bluetooth en andersom.

de afstandsbediening is erg handig en heeft een zeer goed bereik.
helaas voelt deze wat goedkoop aan door het lichte matteriaal.
helaas is ook deze een vingerafdruk magneet.
met de afstandsbediening kun je het volume aanpassen, muten en schakelen tussen bluetooth en line in

bluetooth.
deze functie is echt fantastisch ik was zo verbonden het bereik is prima en kwalitiet is super.
erg fijn dat deze functie er is.

accessoires
rca kabels
rca naar 3.5mm kabel
afstandsbediening
schoonmaak/stof doekje
kabel voor linker speaker

Geluidskwaliteit.
de geluidskwaliteit is geweldig voor de prijs.
zelfs op het hoogste volume klinkt het nog geweldig.
de lage tonen zijn diep en de hoge tonen zijn mooi en scherp maar niet vervelend scherp.
het geluid is warm en diep zoals een speaker hoort te zijn naar mijn mening.
de diepe tonen worden extra versterkt door de bass tunnels onderin.
met zijn 70 watt vermogen kan hij een grote kamer met gemak met geluid vullen

bouw kwaliteit.
ik kan deze niet genoeg benadrukken.
op het moment dat je de doos ontvangt is het eigenlijk al duidelijk.
de speakers zijn aan de zware kant wat al gelijk goed aanvoelt.
de speakers zijn gemaakt van dik mdf met een zwarte textuur verf en de zeikanten glanzen zwart na de test door erop te tikken voelen ze echt stevig aan.
geen plastic rommel gewoon goeie stevige speakers.
de knoppen zijn van alluminium en voelen erg stevig aan.
de kabel die de speakers verbind is redelijk dik en is stevig en vooral erg lang.

eindconclusie.
ik ben meer dan tevreden met mijn aankoop en raad ze aan iedereen aan.
de kwaliteit is super het geluid is fantastisch ende functies zijn nog veel beter.
deze speakers krijgen van mij een 9/10
vanwege de vingerafdruk gevoeligheid en de afstandsbediening.
verder vind ik deze speakers echt geweldig

Heb jij ook een Edifier R1800BT?