Specificaties Geschikt voor smartphones - Bekijk alle specificaties

Samsung New Gear VR + Gear VR Controller Review

Crazysweet 9 augustus 2017, laatste update op 9 augustus 2017, 171 views

Samsung New Gear VR + Gear VR Controller (Product deels gesponsord)

De Samsung Gear VR zorgt ervoor dat je in een paar tellen in een andere wereld kan stappen, een hele bijzondere ervaring! Spelletjes spelen, films kijken, dingen leren, angsten overwinnen, noem het maar op, het kan allemaal met de gear vr, en de mogelijkheden worden steeds meer en beter.

Pluspunten

• Zit comfortabel
  • Goede kwaliteit
  • Controller werkt prettig

Minpunten

• Geen

Design & bouwkwaliteit Score: 5

Zeker in combinatie met de Gear 360 is het erg leuk om je filmpjes en foto's terug te kijken en gewoon om je heen te kijken alsof je daar weer bent.

Hij zit comfortabel en in combinatie met de controller werkt het een stuk prettiger.
Het verbinden van de controller met mijn mobiel kostte in het begin wel wat moeite, maar na wat updates van oculus en de controller ging dit prima.

Ook is het erg handig dat je de controller aan de gear vr kan bevestigen dmv het bandje, daardoor raak je hem niet snel kwijt.

Het beschermkapje wat er op zit kan er alleen op als je mobiel er niet in zit, dit is bij de witte variant niet zo, die kon je er overheen klikken, dat is wel makkelijker.
Om dit kapje vast te zetten moet hij op stand A staan, en voor mijn mobiel (samsung S7) op stand B, dus voor en na gebruik moet ik hem wel aldoor aanpassen voor mijn mobiel of voor het klepje.
Kost niet veel werk, maar het is wel wat wat meer werk dan bij de witte VR.

Deze gear vr werkt prettiger dan de witte variant die ik al heb, die beslaat nog wel eens, dat heb ik met deze nog niet gehad.
Het had wel prettiger geweest wanneer er een poetsdoekje bij zou zitten voor de lenzen, aangezien je elk stofje en vlekje wat op de lens of op je mobiel zit extra goed ziet zitten.

Al met al is deze Gear VR een erg fijn apparaat die je een heleboel nieuwe ervaringen kan geven!

Heb jij ook een Samsung New Gear VR + Gear VR Controller?