Specificaties Geschikt voor smartphones - Bekijk alle specificaties

Samsung New Gear VR + Gear VR Controller Review

TSR-1993 7 augustus 2017, 32 views

Samsung New Gear VR + Gear VR Controller (Product gekregen)

Leuk product en comfortabel product. Het idee van VR is erg gaaf, alleen jammer dat de beeldkwaliteit er nog niet echt super is.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Licht gewicht

Minpunten

• Beeldkwaliteit

Design & bouwkwaliteit Score: 4
De Gear VR Headset zit erg comfortabel op het hoofd. Echter heb ik wel vaak dat de bril op het hoogste ankerpunt nog wel eens losschiet.

De beeldkwaliteit vind ik niet heel erg scherp. Ik heb het met de Samsung Galaxy S7 Edge uitgetest en weet ook niet of de beeldkwaliteit met de S8 beter zal zijn.

Het idee van Virtual Reality vind ik wel erg gaaf en het feit dat Samsung dit product in samenwerking met Oculus heeft gemaakt zie ik als een pluspunt.

Heb jij ook een Samsung New Gear VR + Gear VR Controller?