Specificaties Socket 1151 met Intel Z270 chipset - Bekijk alle specificaties

MSI Z270 Gaming Pro Carbon Review

Eren can 7 augustus 2017, laatste update op 7 augustus 2017, 93 views

MSI Z270 Gaming Pro Carbon (Product gekocht)

dit moederbord is geweldig in alle opzichten mooi en robuust gebouwd met zeer mooie chrome en carbon accenten, ook een sterke overclocker

Pluspunten

• goeie stabiele overclocker
  • veel aansluitmogelijkheden
  • 2x m.2 support
  • afgeschermd geluidsgedeelte
  • 10 phase powercontroll
  • mooie RGB verlichting wat het moederbord af maakt
  • troubleshoot ledjes oftewel ezdebug
  • geavanceerde uefi die makkelijk te begrijpen is

Minpunten

• jammer van het derde pcie slot die niet verstevigd is was mooier geweest

Layout Score: 5
Het moederbord wordt geleverd in een mooie aantrekkelijke doos.
Wat zit er in de doos?

In de doos tref je het volgende aan een moederbord in een antistatische zak,
Daaronder bevinden zich een aparte RGB extensie kabel, twee sata kabels, sli bridge,
boekje, stickers om sata kabels te labelen en tot slot een driver cd.

Aansluitingsmogelijkheden

Dit moederbord heeft veel mogelijkheden als het gaat over aansluitingen.
Zo heb je de mogelijkheid om twee m.2 erop te prikken die intel optane ready zijn.
je kan een 3x crossfire setup runnen of een 2x sli setup
er zitten bij elkaar 6 fan aansluitingen waaronder een daarvan een pomp aansluiting is.
je hebt de mogelijkheid om 6 sata devices aan te sluiten
er zit een aparte RGB header op het bord om het nog kleurrijker te maken met een mystic light approved led strip.
er zit een usb front aansluiting op het moederbord die usb 3.0 is.
door naar de IO hebben we als volgt..
2x USB 2.0
1x PS/2 ingang
5x analoge audio ingangen audioboost 4 technologie
1x optische ingang audioboost 4 technologie

Mijn ervaring

Ik ben heel erg blij dat ik dit moederbord heb aangeschaft het is een prachtig moederbord zoals je kunt zien op de foto,
meestal zie je het moederbord niet zo erg in een kast of het valt niet zo op maar dit moederbord straalt zeker in mijn build.
Dit moederbord is rijk uitgerust en zeer goed gebouwd wat MSI ook aanduid op hun website en op de doos dat dit moederbord beschikt over militaryclass 5 componenten dus heel erg duurzaam.
ik heb veel plezier van het moederbord hij straalt gewoon in mijn build en ik kom nooit tekort aan expansie mogelijkheden.

EXTRA
je kunt de vram en cpu waterkoelen met een blok die speciaal gemaakt is voor dit moederbord via EK waterblocks het blok heeft ook RGB en kan aangesloten worden op het moederbord zodat de ledjes meedoen met alle ander verlichting in je build.https://ic.tweakimg.net/images/member/original/1DEJHZ2zdxyeuS7.jpeghttps://ic.tweakimg.net/images/member/original/1DEJHZ10uciQ9Kc.jpeg
zoals je misschien kunt zien heb ik een andere videokaart op een paar foto's dit komt omdat ik mijn rx480 heb verkocht en nu een 1060 gaming x plus 6g heb
hieronder een paar foto's zodat je een beetje kunt zien wat voor effect het heeft op de setup en de sfeer in je kast ook om nog even te melden via de msi gaming app kun je de verlichting aanpassen naar 17 verschillende effecten en 16.8 miljoen kleuren dus genoeg keuze voor iedereen.https://ic.tweakimg.net/images/member/original/1DEJHZmCy7OlWB6.jpeghttps://ic.tweakimg.net/images/member/original/1DEJHZ3Mysp1VBV.jpeghttps://ic.tweakimg.net/images/member/original/1DEJHZXZcbEIbc3.jpeghttps://ic.tweakimg.net/images/member/original/1DEJHZIv3XUBwBS.jpeghttps://ic.tweakimg.net/images/member/original/1DEJHZJtABeOWNu.jpeghttps://ic.tweakimg.net/images/member/original/1DEJHZ3r4JlqNyl.jpeghttps://ic.tweakimg.net/images/member/original/1DEJHZ16BEGAZBL.jpeghttps://ic.tweakimg.net/images/member/original/1DEJHZ3K7dKbpc0.jpeghttps://ic.tweakimg.net/images/member/original/1DEJHZOUfI8pClj.jpeg

Ik hoop dat jullie dit een goeie review vonden en jullie ook overwegen om dit product aan te schaffen.

Heb jij ook een MSI Z270 Gaming Pro Carbon?