Samsung Gear 360 (2017) Wit

€ 191,25
Specificaties 360° cam • max 4096x2048 • 24fps • wifi - Bekijk alle specificaties

Samsung Gear 360 (2017) Wit Review

basschoren 7 augustus 2017, 86 views

Samsung Gear 360 (2017) Wit

Leuk om naast je fotocamera te gebruiken voor unieke beelden.

Pluspunten

• Klein en handzaam
  • Foto kwaliteit
  • Accu

Minpunten

• Video kwaliteit

Design & bouwkwaliteit Score: 4
Features Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 3
Beeldweergave Score: 3
Ik heb de 360 camera vooral gebruikt op vakantie. Leuke foto's schieten in 360 graden om na de vakantie nog eens even doorheen te kijken. De foto's zijn van goede kwaliteit mits je niet te ver inzoomt op de foto. Door de 360 graden foto's kun je er leuke effecten een toevoegen, bijvoorbeeld dat het lijkt alsof jij midden op de aardbol staat. De film functie is prima maar niet bijzonder. In 4k filmen is de kwaliteit goed, helaas heb je dan maar 24 frames per seconden (fps) waardoor het beeld een beetje schokkend overkomt. In Full HD filmen kan wel in 60 fps waardoor het beeld er soepel uit ziet. Helaas vind ik de film kwaliteit in Full HD beetje slecht. De film ziet er soft uit en je mist een beetje de details.
Vandaar dat ik de camera vooral hebt gebruikt om foto's mee te maken omdat die wel van een goede kwaliteit zijn.

Heb jij ook een Samsung Gear 360 (2017) Wit?