Specificaties GF GTX 1080 (1,632GHz), 8GB GDDR5X - Bekijk alle specificaties

Gigabyte GeForce GTX 1080 WINDFORCE OC 8G Review

Benotti 3 augustus 2017, 729 views

Gigabyte GeForce GTX 1080 WINDFORCE OC 8G (Product gekocht)

Alle in en outs van deze kaart kun je in professionele reviews wel lezen. Zie de uitgebreide toelichting voor mijn persoonlijke ervaring.

Pluspunten

• Fantastische service

Minpunten

• Geen

Twee maanden geleden deze kaart gekocht. Was toen de voordeligste 1080 tussen ASUS, MSI en Gigabyte. Mijn exemplaar maakte helaas bij een lage snelheid van de fan een vervelend tik geluid. Storend genoeg dat ik het met een custom fanprofiel 'oploste', maar niet storend genoeg dat ik zin had om de kaart terug te sturen en langere tijd te wachten op een vervangende.

Gelukkig kwam ik bij een hardware.info event een tijdje terug een medewerker van de GPU afdeling van gigabyte tegen. Probleem uitgelegd en hij beloofde me het op te gaan lossen. Man van z'n woord want deze week heb ik mijn oude kaart (gratis) op kunnen sturen en vandaag, wederom gratis, een vervangend exemplaar gekregen. Deze stond al op me te wachten. Heeft hij buiten de hele RMA procedure voor me geregeld.

Natuurlijk heb ik mazzel gehad dat ik hem tegenkwam, maar deze service is fantastisch natuurlijk _/-\o_

Heb jij ook een Gigabyte GeForce GTX 1080 WINDFORCE OC 8G?

Dit is geen product review!