Canon EOS 750D + 18-135mm f/3.5-5.6 Zwart

Canon EOS 750D + 18-135mm f/3.5-5.6 Zwart Review

DitVindIkNewbie 3 augustus 2017, 583 views Product gekocht

Canon EOS 750D + 18-135mm f/3.5-5.6 Zwart

Degelijk product voor de gevorderde amateur; veel functionaliteit en (dus) ruime gebruiksmogelijkheden. Goede foto's!

Pluspunten

• Veel functionaliteit.
  • Degelijk.
  • Mooie gebruiksinterface.
  • Uitstekende specs.
  • Vertrouwde Canon bediening.

Minpunten

• Een beetje zwaar.

Snelheid en automatiek Score: 4
Batterijduur Score: 4
Uitbreidbaarheid Score: 5
Hoewel ik het toestel (en objectief) nog maar kort heb, ben ik er - als oude Canon-fan - al goed mee vertrouwd. De indruk is zeer degelijk en ik verwacht vele goede foto's te ermee maken. Het is een welkome verbetering t.o.v. het toestel dat ik met plezier 14 jaar heb gebruikt. Dat was een Canon PowerShot Pro 1. Ten opzichte van dat toestel heb ik nu wel een 'quantum-leap' gemaakt.
De eerste ervaringen zijn hoopgevend. Ik kan nu veel meer situaties op een bevredigende wijze vastleggen dan ik gewend was met de Pro 1. Belangrijk zijn de functionaliteiten voor multi-opnamen en de lichtgevoeligheid.
Ik ben voor een originele Canon lens gegaan i.p.v. een 'loco-preparaat' zoals in de aanbieding die aanvankelijk mijn aandacht trok; ik denk daar geen spijt van te krijgen.

Heb jij ook een Canon EOS 750D + 18-135mm f/3.5-5.6 Zwart?