Specificaties 17,3" • 1920x1080 (Full HD) • 1TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

MSI GL72 6QF-410NL Review

anton99231Newbie 1 augustus 2017, laatste update op 1 augustus 2017, 113 views

MSI GL72 6QF-410NL (Product gekocht)

de GL72 6QF is een heel mooi product voor mensen die een krachtige machine nodig hebben maar niet te veel wil uitgeven. het heef een mooi strak design en weegt niet feel. het enige nadeel is dat geen lange batterij duur heeft.

Pluspunten

• hoge kwaliteit
  • robuust
  • weegt niet veel
  • strak design

Minpunten

• korte batterij duur

het enige nadeel is dat geen lange batterij duur heeft. ik heb er een goede ervaring met dit product . ik heb een goede ervaring met dit product.

ik raad dit product aan gamers die niet te veel willen uit geven maar wel een goed machine nodig hebben.

Heb jij ook een MSI GL72 6QF-410NL?