Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 10.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Corsair Gaming Sabre Optical RGB Review

Bawbalicious 30 juli 2017, laatste update op 4 augustus 2017, 60 views

Corsair Gaming Sabre Optical RGB (Product gekregen)

Fantastische muis, alleen jammer dat de muisknoppen zo gammel zijn.

Pluspunten

• Vormgeving is goed
  • Kabel is uitstekend
  • Sensor is uitstekend
  • Software is goed

Minpunten

• Bijkomende muisknoppen gaan super snel kapot

Hele fijne muis, ik ben tevreden over de sensor en de software.
Ik vind de kabel één van de betere; stug maar niet te zwaar.
Vormgeving is voor mij echt super, terwijl ik vrij grote handen heb.

Mijn enige klacht is dat ik er al twee kapot heb gemaakt door normaal gebruik.
Mouse 4 en Mouse 5 (forward en backward) zijn heel slap en werden bij mij op beide muizen (na RMA) na enkele maanden squishy en deden ze het uiteindelijk helemaal niet meer. Dit is erg vervelend want deze zijn fijn te gebruiken als Push-To-Talk knop op TeamSpeak of Discord. Bij mijn 2e exemplaar is inmiddels ook de middenknop (Mouse 3) kapot gegaan.

TL;DR
Fantastische muis, alleen jammer dat de muisknoppen zo gammel zijn.

Heb jij ook een Corsair Gaming Sabre Optical RGB?