Tweakers zegt: 8,5

Apple iPhone 7 32GB Zwart Review

RiccardWoW 30 juli 2017, laatste update op 30 juli 2017, 160 views

Apple iPhone 7 32GB Zwart (Product gekocht)

De iPhone 6 behuizing in zijn meest verfijnde vorm.. (Uitgebreide review omdat mijn tekst anders te lang was :) )

Pluspunten

• Behuizing (materialen)
  • Retina HD scherm met Wide Color Gamut
  • 12mp camera met f1.8 / 7mp selfie camera (eindelijk)
  • Apple A10 Fusion is door zijn uitstekende single core performance nog steeds een van de snelste mobiele cpus
  • Zeer krachtige gpu
  • 3D Touch is simpelweg geweldig, en met elke software update komen er meer functies voor bij!
  • IP67 Water proof rating
  • AUX adapter bijgeleverd

Minpunten

• Niet alleen de 7 Plus hoeft 3gb ram te hebben Apple... de 7 zou 3gb ook wel fijn vinden denk ik
  • Geen AUX port zal voor de ene een groter probleem zijn dan voor de andere.
  • De camera steekt een aardig stuk uit

De iPhone 6 behuizing in zijn meest verfijnde vorm. De Apple A10 Fusion SOC vliegt door alle taken heen die ik hem laat draaien, de behuizing heeft een IP67 rating, het curved-glass scherm laat dit apparaat er nogsteeds "modern" uit zien. De camera maakt prachtige low-light shots en heeft hardware stabilisatie. Overal een complete flagship van Apple en een goede opvolger van de 6s!

(Uitgebreide review omdat mijn tekst anders te lang was :) )

Fotos:
- Geekbench 4 cpu test
- 2 fotos gemaakt met de camera van de iPhone 7

Heb jij ook een Apple iPhone 7 32GB Zwart?