Specificaties Blu-Ray speler (Ultra HD) - Bekijk alle specificaties

LG UP970 Review

m.egterNewbie 29 juli 2017, 301 views

LG UP970 (Product gekocht)

Degelijk apparaat. Goed beeld en geluid, Goedkoop

Pluspunten

• Goed gebouwd
  • Goed beeld
  • Goed geluid
  • Apps hebben HDR

Minpunten

• Maar twee apps

Geluidskwaliteit Score: 4
Goed apparaat, zou volgens fora geen robuust uiterlijk hebben maar daar ben ik het niet mee eens.
Helaas maar 2 apps, netflix en YouTube maar wel beide HDR.
Als je een goede tv hebt zijn de apps op de speler zelf eigenlijk niet nodig.
Ik heb een lg 55e6v. De twee apparaten werken goed samen maar ik heb wel moeite met het werken met 1 lg afstandsbediening, doet het dan weer wel en dan weer niet.
Helaas heb ik een apparaat wat in maart gebouwd is. Op diverse fora had ik al gelezen dat die apparaten vaak resoneren bij het spelen van uhd discs. Dat is helaas bij mij ook het geval.
Ik kan het apparaat zonder meee ruilen bij foka tegen een ander apparaat. Men is bij Foka al daarmee bezig. Goede service. En ook nog eens geprofiteerd van een fikse korting, heb het apparaat voor 249,- gekocht tijdens een actie afgelopen donderdag 27 juli.

Heb jij ook een LG UP970?