Logitech M220 Silent Zwart Review

FalconerHG 29 juli 2017, 39 views

Logitech M220 Silent Zwart (Product gekocht)

Logitech blijkt een budget range te hebben, met ditto kwaliteit

Pluspunten

• Licht
  • Ligt fijn in de hand

Minpunten

• Voelt wat goedkoop aan
  • Niet erg duurzaam
  • Lang zo stil niet als wordt beweert

Er zijn slechtere muizen van andere gerenomeerde muizen bouwers maar dat betekent niet dat Logitech daar in mee moet gaan.

Ik heb de muis 8 maanden, hij is nooit gevallen maar wel defect - er rammelt iets in de muis. Een defect maakt nog geen regenachtige dag maar voor mijn werk hebben we er een maand of twee geleden ook 10 aangeschaft. Daarvan zijn er al 2 stuk.

Ik zou een review kunnen schrijven over hoe goed hij in de hand ligt, over dat hij niet super precies is maar voor bijna alle toepassingen voldoende presteert, over dat hij lekker licht is, en dat het scrollwheel goed aanvoelt, maar dat is allemaal onnodig - deze muizen horen de naam logitech niet te dragen.

Heb jij ook een Logitech M220 Silent Zwart?