Samsung Galaxy S8 Zwart

€ 375,-
Specificaties 5,8" • 2960x1440 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy S8 Zwart Review

Thornberg87 27 juli 2017, 235 views Product gekregen

Samsung Galaxy S8 Zwart

Erg tevreden met mijn nieuwe telefoon, mijn twijfelpunten zijn grotendeels weggenomen na ingebruikname. Er mogen dan nog genoeg verbeterpunten zijn, maar ik ben zeer tevreden met de s8. Top toestel die qua design, gebruikersgemak en kracht zeker de moeite waard is.

Pluspunten

• Fantastisch beeldscherm
  • Snelheid
  • Irisscanner werkt snel en makkelijk
  • Instelmogelijkheden
  • GEAR VR gratis (actie tot half augustus)
  • Camera, vooral in donkere omstandigheden
  • Genoeg intern geheugen

Minpunten

• Oordopjes zitten niet fijn, geluid valt tegen voor zulke normaal erg dure AKG dopjes (persoonlijk)
  • Vingerscanner beetje onpraktisch, maar went aardig snel
  • Beetje veel bloatware, maar goed te verwijderen
  • Nut van Bixby ontbreekt nog te veel
  • Prijzig
  • Breekbaar en gevoelig voor vuil en vingerafdrukken, zou hem niet zonder case durven gebruiken

Ontgrendelde mijn oude telefoon altijd met vingerafdruk, maar mede door mijn hoesje is deze alsnog erg makkelijk te vinden. Toch kwam ik er snel achter dat de irisscanner bijzonder fijn en super snel werkt (zie vaak het scanscherm niet eens, dan heeft ie me al gepakt en ontgrendeld meteen), waardoor ik de vingerscanner al nauwelijks meer gebruik.
Ook had ik twijfels over de grootte, hij is behoorlijk smal en lang, geen praktisch ding om mee te slepen. Maar na enig gebruik werkt dit toch erg fijn, de afmetingen wennen snel en met een case is hij een stukje breder geworden, waardoor hij voor mijn grote handen nog fijner vasthoudt. Blij dat ik niet voor de plus heb gekozen, in ieder geval.

(uitgebreidere review volgt na een paar dagen intensief gebruik)

Heb jij ook een Samsung Galaxy S8 Zwart?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.