Logitech Cordless Desktop MX 5000 Laser Review

hazelegerNewbie 4 januari 2010, 271 views

Logitech Cordless Desktop MX 5000 Laser

Pluspunten

• Alle speciale toetsen werken goed met de verschillende programma's of zijn te programmeren. Vooral de muis is te gebruiken bij het inzoomen van websites. Erg handig.

Minpunten

• Soms wat vaak opnieuw verbinden. Weet echter niet zeker of dat aan mijn pc of aan het toetsenbord ligt.

In juni 2008 gekocht voor mijn zelfbouw mediapc. Het duurde even voor ik er achter was dat het geen handige keuze voor dat doeleind was. Te zwaar. Had hem puur op de functionaliteit aangeschaft en daaraan voldeed hij voldoende. Plankje gemaakt voor mijn stoel en dat werkte anderhalf jaar verder prima. Behalve dat je dus elke keer als je kort even iets moest typen een kompleet booreiland moet optillen. Functionaliteit dus: "goed".
Jammer dat niet alle toetsen vrij te programmeren zijn, maar daar zijn op internet oplossingen voor te vinden. Begin december begon de set te haperen. Eerst alleen de muis en daarna ook het toetsenbord. Net voor de kerst stopte de muis er helemaal. Nieuw toetsenbord gekocht vanTrust. Lichter en helaas ook met minder functies, maar voldoet toch eigenlijk iets beter. Niets ten nadele van de mx5000, maar gewoon door het lichtere gewicht. Vandaar de bouwkwaliteit een "voldoende".
Bedacht dat anderhalf jaar eigenlijk best wel kort is heb ik contact gezocht met Logitech. Nu zit ik te typen op mijn gloednieuwe set MX5500. Geweldige service dus bij Logitech. Behalve de speciale multimedia-toetsen werkt het oude toetsenbord nog wel dat kan ik dus op de pc van mijn zoon aansluiten :-). Vooral dus voor de ondersteuning een "zeer goed". Drivers ed. werken zoals ze moeten.

Hazeleger

Heb jij ook een Logitech Cordless Desktop MX 5000 Laser?