Specificaties 120mm diameter met 14,5dB geluidsproductie - Bekijk alle specificaties

Scythe Mugen 5 PCGH Edition Review

guus397Newbie 20 juli 2017, laatste update op 21 juli 2017, 362 views

Scythe Mugen 5 PCGH Edition (Product gekocht)

ik had deze gekocht voor op mijn prime x370-pro moederbord jammer genoeg komt de braket tegen een capacitor en past hij niet. - door de hulp van mensen op tweakers ben ik er achter gekomen dat ik de stands-offs er nog tussen moest zetten! (past dus wel op het moederbord)

Heb jij ook een Scythe Mugen 5 PCGH Edition?

Volgens mij doe je iets niet goed. Ik heb de Mugen 5 namelijk wel gewoon op een Prime Pro gehad, zie:

Ik kan het niet goed zien, maar volgens mij heb je de standoffs niet gebruikt of goed zitten?
Het lijkt er idd op dat hier geen standoffs gebruikt zijn. Juist met die standoffs komen de brackets wat hoger te zitten waardoor condensatoren e.d. geen probleem meer zijn op de meeste moederborden.

Foritain laat inderdaad zien dat op hetzelfde moederbord met standoffs het prima gaat. Guus397 heeft blijkbaar de installatiehandleiding van de Mugen 5 niet goed gelezen :P

-- Edit: op Linustechtips heeft Guus ook een topic geopend. Daar hetzelfde maar geantwoord. :)

[Reactie gewijzigd door Wildfire op 20 juli 2017 18:30]

Tsja, een vriend kan ik je ook weer niet noemen, ik ken je alleen digitaal, dus daarom noemde ik je maar een bekende :)
#TweakerVrienden.

Nu even hopen op reactie en fix van onze beste Guus. Kan gebeuren natuurlijk, fouten maken we allemaal.

* Foritain mompelt iets over een setup van een paar k met het plastic nog op de cpu.
bedankt, voor alle hulp heb hem nog niet geinstalleerd maar zal het binnen kort doen!
zit nu nog met het probleem dat de stock cooler gevaarlijk vast blijf plakken aan de cpu, miss na een paar keer opwarmen en afkoelen komt ie er makelijker af maar als nog bedankt.

je weet niet wat je niet weet, daarom las ik de beschrijving ook niet :) .
Maar dan nog, eerst de handleiding lezen voordat je een negatieve recensie achterlaat. Want als wij nou niet hadden gereageerd hadden anderen wellicht van deze koeler afgezien voor het AM4 platform - ten onrechte...
ja, sorry had nog nagevraagd op een forum zal de volgende keer beter opletten.
Ach, je bent weer wat wijzer geworden dus het was een leerzame ervaring :)

Succes er verder mee, de Mugen 5 is een prima koeler dus zolang je 'm goed monteert zal je CPU er veel plezier van hebben :)
Waarom nog 3 sterren dan als hij toch wel weer past :) op naar de 5 want het is een top cooler :) !