Specificaties Bedraad Qwerty met switches - Bekijk alle specificaties

KBT Poker II Review

ErenIT 18 juli 2017, laatste update op 18 juli 2017, 176 views

KBT Poker II (Product gekocht)

De Poker II is een goede prijs/kwaliteit. Perfecte keyboard voor een beginner die een 60% mechanische keyboard wilt die kwaliteit uitstraalt en niet te duur is. De versie waar je geen LED verlichting krijgt hebben hoge kwaliteit PBT Keycaps die langer mee gaan dan ABS keycaps en fijner aanvoelen.

Pluspunten

• PBT Keycaps
  • Meerdere layers
  • Cherry switches
  • Makkelijk uit elkaar te halen
  • Bouw kwaliteit

Minpunten

• LED's solderen lastig de gaten voor de LED's zitten al vol met tin

Heb jij ook een KBT Poker II?

Ik kan hier niet echt uit opmaken waarom ik LED's zou moeten solderen ?
Als je op een keer wel backlichting wilt hebben dan zou je wel een lastige tijd hebben sinds de gaten waar de leds doorheen moeten al gevuld zijn me Tin. En geloof mij maar dat het niet soepel zou gaan. Ik zet het alvast bij zodat mensen die leds in de toekomst wel willen toevoegen al weten waar ze aan beginnen.