Specificaties Tower/desktop met Ci5-7400 en 8GB ram - Bekijk alle specificaties

Asus VivoPC M32CD-K-NL013T Review

dvdkiwi 17 juli 2017, 380 views

Asus VivoPC M32CD-K-NL013T (Product gekocht)

Ik heb deze pc gekocht om Lightroom 6 op te draaien, wat hij prima doet. De videokaart is overkill maar geeft wel de mogelijkheid om er een game op te spelen.

Pluspunten

• SSD
  • mooi design
  • kant en klaar
  • uitbreidbaar
  • stil

Minpunten

• 1TB HDD wat krap

Deze pc heb ik aangeschaft als vervanger van mijn oude en trage Acer X3900.
Een van mijn hobbies is fotografie en foto's bewerken is hetgene waar ik de pc dan ook het meest voor gebruik. Ik zocht daarom een pc met een redelijk ruime SSD Ún voldoende Ram geheugen om de laatste Lightroom soepel te kunnen draaien.
De Asus VivoPC M32CD-K-NL013T heeft een 256gb SSD en 16GB Ram (dit in tegenstelling tot de 128gb SSD en 8GB Ram die bij de specificaties vermeld staan), wat voldoende is om die taak soepel uit te kunnen voeren.

Voor de toepassing waar ik de pc voor gebruik is de GTX 1050 videokaart wellicht overkill, maar mocht ik in de toekomst besluiten om een game te willen spelen dan staat deze videokaart dat ook toe.
Mocht ik in de toekomst willen upgraden naar een grotere SSD of HDD of meer Ram willen dan laat deze pc zich gemakkelijk upgraden.

Ik ben een leek op het vlak van pc's, daarom heb ik gekozen voor een kant en klare desktop in plaats van voor een zelfbouw pc. De pc wordt geleverd in een doos met niets anders dan een stekker, zelfs een kind kan deze was doen.
Kwestie van inpluggen, aanzetten, even wat stappen doorlopen om Windows10 en wat andere instellingen naar je smaak aan te passen en hij is klaar voor gebruik.

Ik ben zeer tevreden met deze aankoop en kan hier zeker weer vele jaren mee vooruit :)

Heb jij ook een Asus VivoPC M32CD-K-NL013T?