Maxxter Gaming Mouse

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 2.400dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Maxxter Gaming Mouse Review

Zenjol 17 juli 2017, laatste update op 31 maart 2020, 462 views Product gekocht

Maxxter Gaming Mouse

Gekocht bij de Action. Hij ligt best lekker in de hand en de linker en rechtermuisknop klikken goed. Voor de rest voelen de zijkanten, de andere knoppen en het scrollwiel goedkoop aan. Werkt niet op elke ondergrond en sensor trackt raar. Niet geschikt om serieus mee te gamen.

Pluspunten

• Muis van €5
  • Ligt lekker in de hand
  • Goede linker en rechtermuisknop
  • Braided kabel

Minpunten

• Muis van €5
  • Scrollwiel rammelt
  • Voelt goedkoop
  • Sensor trackt raar
  • Muismat nodig

Mijn andere muis dubbelklikt af en toe, dus is toe aan vervanging. Om de tijd te overbruggen heb ik echter deze muis meegenomen bij de Action voor welgeteld €5.

De doos is simpel en er zit verder geen gebruiksaanwijzing bij. Ik vind het er nog best mooi uit zien verder voor deze prijs, inclusief de in mijn geval rode LED-verlichting. De muis ligt verder verrassend lekker in de hand. Je voelt wel dat hij goedkoop is. Dat hij erg licht is vind ik geen probleem, maar helpt daarin niet mee. Als je de zijkanten induwt kraakt hij, het scrolwiel rammelt en de DPI-knop en knoppen aan de zijkant voelen erg goedkoop. De bovenkant van de muis is wel stevig en de linker en rechter muisklik voelen goed aan.

De DPI-standen zouden 400, 800, 1200, 1600 en 2400 DPI moeten zijn. De laagste stand, 400 DPI voelt echter sneller aan dan dat. Of dat gewoon niet klopt, of dat er bepaalde versnelling in zit weet ik niet zo goed. Als ik een horizontale lijn trek over het scherm is die verder kaarsrecht, dus er gebeurt iets raars in de tracking. Voor normaal gebruik is dit geen probleem, soms zelfs handig als ik stukken text selecteer, maar voor gaming is dit natuurlijk rampzalig.

Voor €5 is het een prima muis, maar blijft dus wel een muis van €5 euro.

Heb jij ook een Maxxter Gaming Mouse?