Specificaties 5,2" • 1920x1080 (Full HD) • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Motorola Moto G5 Plus Dual Sim Goud Review

Daniel36 12 juli 2017, laatste update op 13 juli 2017, 1.721 views

Motorola Moto G5 Plus Dual Sim Goud (Product gekocht)

Zeer prettige telefoon met uitstekende prestaties. Misschien wel de beste onder de 300 euro. Kleur is smaakgevoelig maar met een robuuste zwarte case is het wel een erg mooie combinatie.

Pluspunten

• uiterlijk
  • prestaties
  • prijs
  • snellader

Minpunten

• kwetsbaar
  • accuduur

In mijn bescheiden mening een geweldig toestel.
Prijs is redelijk betaalbaar, zeker omdat ik hem in de aanbieding heb gekocht bij de Mediamarkt en er 256 euro voor heb betaald.

Veel pro's, weinig con's: prijs in relatie tot de prestaties is erg goed.
32 gb interne opslag, een goede camera zowel voor als achter.

Verder het uiterlijk dat mij erg bevalt, hoewel het natuurlijk weinig verschilt van de concurrentie.

Nadelen weet ik ff niet of het zou de kwetsbaarheid zijn, maar ook dat is bij de concurrentie identiek.

Een prima foon voor een relatief lage prijs.

Android besturingssysteem loopt als een zonnetje, hoewel ik heb gemerkt dat een bepaalde app (MediSafe) bij het open staan van veel app's (stuk of tien ongeveer) wel eens wil haperen.

Enige "nadeel" dat ik kan bedenken is de accuduur, die mij een beetje tegenvalt.
De bespaarstand gebruik ik niet ivm. veel zonlicht op het dispay buiten en dan heb ik de volledige helderheid nodig en ik gebruik het apparaat vrij intensief (app's, mp3 en Bluetooth naar de speaker).

Een volle accu moet volgens de foon iets van 36 uur meegaan, ik haal dat niet.
Aan de andere kant zit er een snellader bij en in 15 minuten is hij weer voor 40% vol ongeveer.

Top.

Heb jij ook een Motorola Moto G5 Plus Dual Sim Goud?

"Een prima foon voor een relatief lage prijs."

Inderdaad, dat vond ik ook, ik heb eveneens 250 betaald, maar nu, 8 weken later kost hij nog 179.
Dat vind ik een groot nadeel. 8)7