Specificaties 5,5" • 2560x1440 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

HTC U11 Dual Sim Zilver Review

tony.v 9 juli 2017, laatste update op 25 juli 2017, 367 views

HTC U11 Dual Sim Zilver (Product gekocht)

Fijne telefoon. Mooi scherm, mooi geluid, goede camera om mee te werken enige nadeel tot nu toe is dat de usonic noise cancellation niet al het externe geluid tegen gaat maar gedeeltelijk. Edge sense is vooral heel handig om te gebruiken.

Pluspunten

• Design
  • Geluid
  • Camera
  • Batterij
  • Vingerafdruk scanner
  • Scherm
  • Uitbreidbaar geheugen
  • Edge sense

Minpunten

• Clear case voelt goedkoop aan
  • Knoppen naast de vingerscanner iets te laag
  • Batterij haalt makkelijk één dag maar had langer gemogen in sommige gevallen

Ik heb de htcu11 nu bijna één maand in gebruik en na een vakantie van 8 dagen aan het Gardameer in Italië heb ik mijn telefoon goed kunnen gebruiken door te spelen met de camera.
Ik moet zeggen dat ik voor mijzelf even moest kijken wat ik het fijnste vind werken met de camera. Dan heb ik het over gebruik van de pro-modus of de auto-modus met of zonder HDR-boost aan. Italië leent zich heel goed om de omgeving te kunnen fotograferen en filmen en vooral de gotthardpas is een aanrader.... Als ik kijk naar puur voor mij persoonlijk dan is de pro-modus voor mij als niet beroeps fotograaf niet de fijnste manier om de foto's te maken en dan vervolgens nog uitgebreid te bewerken in een editor progamma. de standaard camera met HDR-boost vind ik persoonlijk het makkelijkste. De komende tijd zal ik zeker nog spelen met de pro-modus camera en hier komt dan zeker nog één update van.
Ik heb een paar foto's toegevoegd in de review die ik heb gemaakt. De foto zijn allemaal gemaakt met de u1. Hier en daar een klein beetje opgefrist met lightroom of Google foto's. Maar puur om sommige delen van de foto op te halen. De foto van het meer overdag met de blauwe lucht is meer bewerkt met Google foto's als het gaat om contrast. De levensduur van de batterij was eigenlijk prima te doen. Ik heb zelf nooit mijn locatie aan staan of als ik geen Wi-Fi nodig heb dan zet ik deze ook uit net als andere opties die ik nooit gebruikt of op dat moment niet kan gebruiken. Ik deed makkelijk één dag met de batterij als ik regelmatig op social-media zat en YouTube. Als ik dat niet regelmatig over de dag gebruikte en tijdens het slapen mijn telefoon uit deed wat ik altijd doe dan redde ik het ander halve dag op één lading.
Verder ben ik tot nu toe tevreden en zal komende maanden deze review nog aanpassen als ik van gedachten veranderd.

Heb jij ook een HTC U11 Dual Sim Zilver?

Mooie plaatjes geschoten met het toestel!

Ik zie dat je de dual-sim versie hebt. Hoe bevalt de dual sim functie je? Kan je 2 simkaarten tegelijk op 4G houden?
Thanks... Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten. Ik gebruik mijn telefoon met mijn simkaart en voor extra geheugen kaart.