Specificaties ~600W, volledig modulair - Bekijk alle specificaties

Zalman ZM600-HP Review

jasiccama 31 december 2009, laatste update op 31 december 2009, 404 views

Zalman ZM600-HP

Pluspunten

• Modulair
  • Stil
  • Stabiel (voor mij configuratie)

Minpunten

• kan geen vinden

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 5
Uitrusting Score: 5
Koelvermogen Score: 4
Mooie en degelijke voeding van Zalman. Via Marktplaats aangeschaft voor 60,- en heb deze nu draaien in combinatie met:
- Asus P5N32-SLI
- 2 x een 8800GT, SLI opstelling
- E8400 (@ 3.6 Ghz)
- 2 x 1 TB harde schijf

Tot nu toe nog zeer stabiel en twijfel er niet aan dat het anders zal worden. De voeding is zeer stil. Ook de modulaire stekkers zijn erg handig, er zijn in totaal genoeg stekkers om alles aan te sluiten. Kortom een dikke 10 van mijn kant :)

Heb jij ook een Zalman ZM600-HP?

Minimaal 75 woorden zeker..... :z
Zeker een 1 april grap van die Oxellaar hierboven. Altijd zielig die mensen die wat te zeiken hebben over andere mensen die gratis en voor niks de tijd nemen om hun ervaringen te delen. Daarnaast is er zo gek veel niet te zeggen over een voeding zonder de electro engineer uit te gaan hangen.
Ik heb deze voeding nieuw in de winkel gekocht in 2008 voor 115 euro met bijna precies dezelfde configuratie, alleen dan 3x500GB. Ik kreeg het echter niet voor elkaar om SLI werkend te krijgen, elke keer zodra ik een spel opstartte viel hij uit wegen te weinig vermogen. Heb jij iets speciaals moeten doen om het aan de praat te krijgen? Ik gebruik deze voeding overigens nog steeds, heerlijk stil inderdaad. Alleen niet zo degelijk als ik had gehoopt, want het maximale vermogen dat hij kan leveren is behoorlijk gedaald. Met mijn GTX 275 viel hij uit in bepaalde spellen, nu een zuinigere videokaart er in gezet, een HD7850, en draait ie weer prima mee.