Specificaties 15,6" (1920x1080 TN), 1,128TB (ssd+hdd) - Bekijk alle specificaties

MSI GP62M 7RD-014NL (Leopard) Review

kloentje2 6 juli 2017, laatste update op 7 augustus 2017, 272 views

MSI GP62M 7RD-014NL (Leopard) (Product gekocht)

Een pittig bakbeest die voor de prijs mijn verwachtingen overtrof.

Pluspunten

• Stevig gebouwd
  • Bescherming tegen overladen
  • Heerlijk toetsenbord
  • Prachtig beeldscherm
  • Je koeler via het toetsenbord te bedienen

Minpunten

• Geen uitstekende accuduur
  • Vette vingers snel gemaakt
  • Je moet Windows Update draaien om op te kunnen laden
  • Schel geluid
  • Schuin zie je niks op het beeldscherm

Deze prachtige laptop is mijn nieuwe studiemaatje geworden.

Met de GeForce 1050 i.c.m. een Intel Core i7 - 7700HQ kan je o.a. GTA V prima op Ultra spelen. Voldoende USB aansluitingen zorgen voor een zeer mobiel systeem waarmee je alle kanten op kan.

Voor de mensen met een snelheidsfetisj is deze laptop zeker een pareltje. Er zit een SSD in van 128GB voor de opstart en een HDD van 1TB die maar liefst 7200 rpm kan halen

De accuduur valt mij wat tegen, maar ik heb de computer ook staan op hoge prestaties. Hierdoor vraagt hij natuurlijk meer van de accu.

Het geluid van de computer, vergeleken met een andere computer is nogal schel. Er zit wel speciale audiosoftware in om dit aan te passen, maar het valt wel enorm op.

Toen de computer binnen kwam, kon hij hem niet opladen dus werkte hij enkel op netstroom. Na het draaien van Windows Update loste het probleem zich op. Ook heeft hij een geweldige controle dat je vanaf 90% niet meer kan opladen, om overlading te voorkomen. (Stel, je zit op 80% kom je wel op de 100%, maar van 99% zal hij niet hoger opladen)

Heb jij ook een MSI GP62M 7RD-014NL (Leopard)?

Fijn dat zo'n bescherming er op zit. Toen dat er nog niet opzat heeft mij dat een batterij gekost. Voor de rest een mooie en goeie laptop voor deze prijs. Alleen jammer dat de behuizing snel vette vingers aantrekt. Word het apparaat erg warm tijdens gamen of valt het mee?

[Reactie gewijzigd door Tygo2002 op 6 juli 2017 17:05]

Hij wordt zeker warm, maar niet buitengewoon
Hoe is geluid eigenlijk?
Prima geluid, ik werk altijd met koptelefoon.
Maar de speakers overtreffen mijn verwachtingen.