Samsung Galaxy Tab S3 WiFi Zwart

Specificaties 9,7" • 2048x1536 • 32GB • Android 8.0 - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Tab S3 WiFi Zwart Review

Mamimami83Newbie 6 juli 2017, 129 views Product gekocht

Samsung Galaxy Tab S3 WiFi Zwart

Geweldige tablet!!

Pluspunten

• Helder scherm
  • Snelle processor
  • Mooi slanke design
  • Goede audio kwaliteit

Minpunten

• Kwestbaar

Deze tablet is echt geweldig, had ik ook niks anders verwacht van Samsung. Aangezien wij hier in huis alleen maar Samsung mobieltjes hebben, mocht de nieuwste tablet niet ontbreken. De tablet is qua design prachtig vormgegeven en de glazen achterkant geeft een luxueuze uitstraling. De tablet is hiermee echt een soort telefoon maar dan groter. Ik deed voorheen alles op mijn mobiel. Maar sinds ik de tablet heb vind ik het veel prettiger om op de tablet filmpjes te kijken. Het gaat supersnel. Zijn scherm is heel erg helder. Ik heb meerdere tablets van Samsung gehad maar deze scherm is echt geweldig. Superhelder en prachtige kleuren. Lijkt echt alsof je op een HD tv filmpje zit te kijken. Vanwege de glazen achterkant heeft de tablet wel meer bescherming nodig. Bestel dus wel meteen een hoesje erbij. Conclusie: beste tablet ooit. Wellicht aan de prijzige kant voor als je het alleen af en toe gebruik icm met een mobiel. Maar als je de beste tablet wilt, dan moet je deze halen. Het is zijn prijs meer dan waard.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Tab S3 WiFi Zwart?

Erg mooie tablet. Vooral het scherm en de audio kwaliteit spreken mij aan. Vergeleken met een Samsung Galaxy tab 3 die ik had is dit ding erg goed.

[Reactie gewijzigd door Tygo2002 op 6 juli 2017 16:07]

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Formule 1