MSI Z270I Gaming Pro Carbon AC

Specificaties Socket 1151 • Mini-ITX • Intel Z270 chipset - Bekijk alle specificaties

MSI Z270I Gaming Pro Carbon AC Review

Beaudog 5 juli 2017, laatste update op 5 juli 2017, 242 views Product gekocht

MSI Z270I Gaming Pro Carbon AC

Dit itx bordje van msi heeft me aardig verrast . Heb hem nu een tijdje in bezit . En het werd tijd om mijn bevindigen te plaatsen ...

Pluspunten

• 4x sata
  • M2 ssd
  • Overklokken
  • 3x fan aansluiting

Minpunten

• Prijs ?

Layout Score: 4
Dit msi mini itx bordje gebruik ik met een 7600k .
Ik heb dit bordje gebruikt met verschillende geheugen modules en of het nou 2666,
Of 3200 is in de bios op xmp gezet en draaien maar, ik heb totaal geen problemen ondervonden .
Er zit 4x sata op dat is aardig voor een klein itx bordje m2 ssd,
Aan de achterkant van het bord ik gebruik een ocz m2 ssd en dat gaat prima .
Het overklokken is nog nooit zo simpel geweest zet de bios op expert mode .
Eist disable en de multiplier op 50 .
De 7600k deed zonder problemen de 5ghz op dit bordje .
Ben nu een tijdje verder en het loopt nog steeds rock solid .
De bios interface ziet er goed uit en overzichtelijk .
Het bordje is niet echt goedkoop maar je krijgt wel wat voor terug
Geen moment spijt van gehad.

Heb jij ook een MSI Z270I Gaming Pro Carbon AC?