DeLonghi EN670 Lattissima Zwart Review

zeef 30 december 2009, laatste update op 30 december 2009, 1.382 views

DeLonghi EN670 Lattissima Zwart

Pluspunten

• Compact
  • Goed design
  • Helder doordacht
  • Eenvoudig in het gebruik
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Nespresso cups zijn duur

Sinds oktober in bezit. Het instellen naar persoonlijke voorkeur kost je even wat tijd maar is de moeite absoluut waard. De koffiespecialiteiten zijn nog lekkerder met je eigen voorkeurhoeveelheid melk en water. In vergelijking met mijn vorige machine van Krups is de deLonghi iets sneller.

Zeer tevreden en dagelijks worden er heerlijke latte macchiato's en cappuccino's mee geserveerd. Schoonmaken en onderhoud zijn er eenvoudig, na het bereiden even een paar seconden op de 'clean' knop drukken en het systeem reinigt zichzelf. Aan het eind van de dag alle melk onderdelen in de afwasmachine en de volgende ochtend beginnen we van vooraf aan.

Het gebruik is met de Nespresso cups wat duurder dan met gemalen koffie aan de andere kant scheelt dit ook weer in de onderhoudskosten.

Heb jij ook een DeLonghi EN670 Lattissima Zwart?

Leuk om een Koffiezet apparaat review op tweakers te vinden, ik vind m alleen wel een beetje karig.

Je zou wat meer kunnen vertellen over het proces, bediening van de knoppen, welke smaken er allemaal zijn. Daarnaast zouden foto's ook een informatieve toevoeging zijn. Vandaar twee sterren.