ASUS ROG Strix Strix GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB

Specificaties Max. 1,506GHz • GDDR5 • DP, 2x DVI-D, HDMI - Bekijk alle specificaties

ASUS ROG Strix Strix GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB Review

Tom schipper 4 juli 2017, laatste update op 22 februari 2018, 408 views Product gekocht

ASUS ROG Strix Strix GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB

Hallo tweakers ik heb afgelopen week deze videokaart aangeschaft. Ik wilde eigenlijk een 1070 maar ik had het geld er niet voor. Mijn enige optie was dit. Hij overclockt als een beast 1000 memory 160 core en temperaturen onder 65 graden Voor die prijs is hij beter dan de concurrentie.

Pluspunten

• RGB!!
  • Stevigheid
  • koeld goed
  • Back plate
  • Snel
  • Stil
  • mooi design
  • mat zwart

Minpunten

• te weinig groene vakjes op tweakers
  • geen

Drivers en compatibiliteit Score: 5

Heb jij ook een ASUS ROG Strix Strix GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB?