Specificaties 27" • 2560x1440 • 60Hz • IPS • 6ms - Bekijk alle specificaties

Dell Ultrasharp U2715H Zilver, Zwart Review

Tweakwondo 3 juli 2017, laatste update op 3 juli 2017, 437 views

Dell Ultrasharp U2715H Zilver, Zwart (Product gekocht)

Uitstekend scherm, mooie kleurweergave en kleur nauwkeurigheid. Mooi design.

Pluspunten

• Scherp en helder
  • design
  • stevig materiaal
  • IPS en dus goede kijkhoeken
  • bij geleverde kabels

Minpunten

• USB poorten wat onhandig geplaatst

Met het zoektocht naar een nieuwe monitor ben ik op de dell ultrasharp serie gestuit. Veel positieve ervaringen met de dell u2515h, welke mijn eerste keuze was maar een 25" voor mij toch nét iets te klein zou zijn. Vandaar ik uit eindelijk gekozen heb voor de u2715h.

Op het moment van uitpakken voelde de kwaliteit van zowel het scherm als voetstuk erg goed van kwaliteit. De set up was erg gemakkelijk.

Mijn eerste indruk was het gelikt design van zowel de voorkant als achterkant en vind het daarom ook een enorme mooie monitor en heb daarop niets aan te merken.

Het beeld zelf ziet er heel erg goed uit, erg scherp en mooie kleur nauwkeurigheid met de default settings. Ik heb het scherm zowel overdag als in de avond gebruikt en 50% helderheid kan erg vel zijn in de avond uren zeker met veel wit op het scherm.
IPS glow op mijn scherm is erg nihil, dit heb je bijna bij alle ips schermen en is zeker niet storend, ik merk het alleen als ik in het donker zit en het beeld op zwart zet (ips glow test) verder heb ik erg geen last van.

Voor office en vormgeven is dit beeldscherm uitstekend, voor gamen meer dan prima.

Heb jij ook een Dell Ultrasharp U2715H Zilver, Zwart?