Tweakers zegt: 8,5

Specificaties 5,5" • 1920x1080 (Full HD) • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Lenovo P2 Grijs Review

daupie 2 juli 2017, laatste update op 2 juli 2017, 520 views

Lenovo P2 Grijs (Product gekocht)

Goed toestel met een zeer goede prijs en een hele mooie accuduur, ook is het niet een van de allerdunste toestellen. Verder is er voor de laatste procenten van de batterij ook een Ultimate Power Saver modus dat het toestel toch nog wat langer aan houdt. (Open review voor foto's)

Pluspunten

• Accu
  • Ultimate Power Saver
  • Vingerafdrukscanner
  • Android 7.0

Minpunten

• Helderheid van het scherm
  • Backcover is een vingerafdrukmagneet (wordt dus snel vies)

Heb jij ook een Lenovo P2 Grijs?

Paar vraagjes:

Waarom zijn het scherm en de backcover minpunten?

Wat voor een standaard gebruik je in de fotoserie en hoe wordt de telefoon op z'n plaats gehouden?
Hai @pasarica ,

Het scherm vind ik een minpunt omdat ik hem niet erg helder vind. Met mijn vorige telefoon (Nexus 5X) kon ik makkelijk de telefoon buiten gebruiken, met deze kan dat amper. (Maar ik zal wel de review even aanpassen :) ). Backcover is een vingerafdrukmagneet en is dus snel vies.

Ik gebruik een standaard die merkloos is. Ik heb hem gekocht een tijdje gelezen bij de telecombinatie. Die standaard heeft zo'n anti-slip mat waardoor de telefoon blijft liggen.