Specificaties GF GTX 1080 Ti (1,518GHz), 11GB GDDR5X - Bekijk alle specificaties

Gigabyte GeForceŽ GTX 1080 Ti Gaming OC 11G Review

Beaudog 1 juli 2017, laatste update op 26 augustus 2017, 413 views

Gigabyte GeForceŽ GTX 1080 Ti Gaming OC 11G (Product gekocht)

mooie gtx 1080 ti kaart voor in mijn mini itx build neemt 2 slots in beslag en heeft 3 fans . heeft geen backplate dat is jammer , voor de rest een topper.

Pluspunten

• 2 slot
  • 3 fans

Minpunten

• geen backplate

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Een top kaart heb hem nu een tijdje in mijn bezit en ben er erg tevreden over.
Hij past mooi in mijn mini itx build .
de kaart neemt 2 slots in beslag hij heeft 3 fans die qua geluid wel meevallen.
de kaart heeft geen backplate dat is jammer de koeling vindt ik prima .
overklokken ging prima de 2,5 slots varianten zullen wel beter de snelheid vasthouden.
maar de chip zelf is al een monster 4k is ook geen enkel probleem .
met dit systeem game ik op een 55 inch 4k tv .
in mijn mini itx systeem wordt de kaart rond de 74c .

Heb jij ook een Gigabyte GeForceŽ GTX 1080 Ti Gaming OC 11G?

Wat voor kloksnelheden haal je en zou je deze aanraden over iets als een twin x2? Ik kan op zich een duurdere kaart kopen, maar ik zie de meerwaarde er niet zo van in. Ik heb nu trouwens een msi tf gtx760. Zou je zeggen dat deze stiller is dan die? Die wordt op zich best luid (63.2db volgens tweakers op 100% en ik kan net tot 85%) 55db of zo open air bench op 20cm is voor mij de max dus, en ik ga geen goedkope OEM behuizing meer kopen, dus heb ik betere airflow en iets betere demping, zeker aangezien de gpu dan niet direct naast het zijpaneel meer zit.

[Reactie gewijzigd door barbadruif op 25 augustus 2017 20:31]

Ik heb de kaart iets overgeklokt core+100 geheugen loopt gewoon standaard.
In het begin loopt de kaart op 2000 naderhand zakt hij naar 1950/1970 .
De kaart zelf is stil ik heb mini itx systemen dus ik moest een 2 slot koeler hebben.
Als je een dikkere kwijt kan zal ik het zeker doen de klok snelheden worden toch dan beter vastgehouden en de kaarten zijn over het algemeen ook stiller .
Deze 1080 ti is best stil en de kaart wordt bij mij niet warmer dan 74c .
Het syteem staat bij mij in een tv meubel en het geluid is over de reciever
Dus ik hoor de kaart amper .