Specificaties 9,7" • 2048x1536 • 32GB • Android 7.0 - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Tab S3 WiFi Zilver Review

lisanne2212Newbie 28 juni 2017, 69 views

Samsung Galaxy Tab S3 WiFi Zilver (Product deels gesponsord)

Ik mag deze testen voor The Insiders. Scherm erg fijn, goed helder beeld, fijn voor film/gamen.S-pen niet nodig gehad tot nu toe. Accu prima, laadt snel op. Internetten gaat prima, de sites laden snel,Helderheid scherm is prima, blauw licht filter is handig. Minpunt: Standaard apps die niet te verwijderen zijn.

Pluspunten

• helder scherm
  • snelle tablet
  • accuduur en oplaadtijd
  • speakers
  • snel

Minpunten

• standaard apps niet te verwijderen
  • geen opbergmogelijkheid S-pen
  • geen screenprotector/hoes bijgeleverd
  • andere kabel aansluiting
  • scherm is vlekgevoelig/ je ziet snel vingerafdrukken

Ik gebruik de Samsung Tab S3 nu enkele weken en heb hem tot nu toe elke dag wel even gebruikt.
Het grote scherm vind ik erg fijn, handig voor bijvoorbeeld Youtube/Netflix. Goed helder beeld, fijn voor filmpjes en gamen.
Ook is de tablet niet erg zwaar en makkelijk in de hand te houden.
Minpuntje vind ik dat er niet standaard een basic beschermhoes of screenprotector wordt bijgeleverd.
De S-Pen is makkelijk om snel notities mee te schrijven maar voor normaal gebruik(internetten/gamen/filmpjes) heb ik de S-pen nog niet echt nodig gehad. De S-pen moet je wel op een vaste plek opbergen aangezien je hem niet aan de tablet kunt vastmaken.
Ik heb er al redelijk wat apps op staan, en nog genoeg vrije ruimte over.
Ik speel er veel spelletjes op, wat ik handig vind is dat je via Gamelauncher games kan spelen. Je kan dan instellen dat je geen meldingen krijgt als je een game speelt. Kijk wel even naar je batterijniveau want je krijgt dan ook geen melding als de accu bijna leeg is.
Wel laadt de tablet snel op en gaat de batterij lang mee.
Internetten gaat prima, de sites laden snel en makkelijk.
Helderheid van het scherm is prima, ’s avonds kun je ook de blauw licht filter aanzetten.
Minpunt vind ik bij Samsung sommige standaard apps die er opzitten en niet te verwijderen zijn.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Tab S3 WiFi Zilver?