1 review

Medion LIFE E83051

Specificaties Bluetooth muis en 1.500dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Medion LIFE E83051 Review

captain kid 27 juni 2017, 238 views Product gekocht

Medion LIFE E83051

Ziet er een stuk duurder uit. Mooi klein zwart muisje zonder connectie problemen.

Pluspunten

• ziet en voelt er best duur uit
  • werkt prima, nul problemen

Minpunten

• geen software

Gekocht voor € 18 incl. bezorging en voor dat geld ben ik zeeer tevreden. Hij ziet en voelt er een stuk duurder uit. De zijkanten zijn van rubber en hij is helemaal in het zwart.

De muis is niet full size zoals mijn Logitech gaming muis, dit is echt een muis voor een laptop.
De muisknoppen hebben een duidelijk klik, een stuk beter dan een Chinese muis die ik voor hetzelfde geld gekocht heb. Ook geen klachten over het muiswiel. Aan de onderkant zit een knop om hem aan of uit te zetten.

Ik heb deze expres gekocht omdat ik een bluetooth muis wou waarbij ik geen USB poort hoef op te geven. Ik heb geen last van connectie problemen of vertragingen als ik de laptop uit de slaapstand haal. (wel kan de muis de laptop niet uit de slaapstand halen, geen idee of dit normaal is)

Ik gebruik de muis niet voor gamen dus weet niet hoe accuraat en hoe snel hij is.

Ik kan geen feedback geven over de levensduur van de muis of de batterij.

Wel 1 nadeel; er zit geen software bij. Je kan dus niet de muisknoppen aan de zijkant programmeren voor iets anders. (wellicht wil dit met 3th party software wel) Helaas weet ik ook niet of deze knoppen bij spellen worden herkent als muisknop 4 en 5..

Heb jij ook een Medion LIFE E83051?