Lexmark CX410de (28D0560)

Specificaties Laser all-in-one (Kleur) met WiFi en Ethernet - Bekijk alle specificaties

Lexmark CX410de (28D0560) Review

Radhe 25 juni 2017, 181 views Product gekocht

Lexmark CX410de (28D0560)

Prima prijs kwaliteit verhouding en scherpe afdrukken

Pluspunten

• Prima prijs kwaliteit
  • Scherpe afdrukken
  • Ton aan instellingen
  • Scannen naar mail of netwerkschijf
  • Dubbelzijdig printen en scannen

Minpunten

• Cartridges prijzig
  • Niet zo snel als geadverteerd
  • Lade moet voldoende papier hebben

Drivers en stabiliteit Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 3
Scankwaliteit Score: 4
Scansnelheid Score: 4
Prima printer met meer opties dan dat je normaal gezien nodig hebt. Enige probleem wat ik tot nu toe heb gehad, is dat de papier doorvoer niet goed werkte toen het papier op begon te raken en hij is niet zo vlot als omschreven. Maar goed, ik heb hem ook niet voor het volume.

Ik heb (nog) geen lat gehad van schuine afdrukken of vlekken.

Heb jij ook een Lexmark CX410de (28D0560)?