Samsung Gear S3 Frontier Zwart (Zwart)

Niet beschikbaar
Specificaties Android, iOS compatibel en 62g - Bekijk alle specificaties

Samsung Gear S3 Frontier Zwart (Zwart) Review

Geim 24 juni 2017, laatste update op 24 juni 2017, 360 views Product gekocht

Samsung Gear S3 Frontier Zwart (Zwart)

Mooi horloge, erg slechte GPS

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Touchscreen
  • Keuzering
  • Draadloos laden

Minpunten

• Standalone GPS
  • Waypoints
  • Stroomverbruik
  • Always on
  • IOs app ondersteuning

Gekocht i.v.m. de €75 casback voor vaderdag. Geweldig mooi horloge, met een grote keuze uit wijzerplaten. Touchscreen werkt prima en in combinatie met het draaiwiel is de bediening erg eenvoudig. Pairen met mijn iPhone via Bluetooth ging ook redelijk goed.
Maar er zijn toch een aantal zaken die mij besloten hebben om het horloge te retourneren.
  • Standalone GPS functioneert niet goed. Zelfs in open terrein vraagt hij mij nog om me naar open terein te begeven.
  • Waypoint aanmaken is niet mogelijk.
  • Alleen laatste (whatsapp) bericht is zichtbaar, oudere (ongelezen) berichten worden "weggedrukt".
  • Always on is niet always on, maar hooguit 5 minuten.
  • Als BT verbinding verbroken is geweest, gaat pairen niet altijd goed. BT op het horloge uit en aan zetten brengt vaak de oplossing.
  • Batterijgebruik is ronduit slecht.
  • Geen mogelijkheid voor het exporteren van GPX data
  • Kan niet koppelen met b,v, Strava
Mogelijk dat er apps zijn waarmee bovenstaande wel kan (zo heb ik een app gevonden waarmee always on tot 30 minuten verlengd kan worden), maar van een sporthorloge verwacht ik dat bovenstaande zaken out of the box aanwezig zijn.

Heb €200 extra uitgegeven en een Garmin Fenix 5 aangeschaft

Heb jij ook een Samsung Gear S3 Frontier Zwart (Zwart)?

Vraag & Aanbod