1 review

Cyrus Outdoor CS35 Zwart

Specificaties 4,7" • 1280x720 (HD) • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Cyrus Outdoor CS35 Zwart Review

JJThs 24 juni 2017, laatste update op 16 januari 2018, 212 views Product gekocht

Cyrus Outdoor CS35 Zwart

Degelijke werk-SF met een goede standby tijd en degelijk batterij duur tot defect in de batterij Minder robust dan verwacht : valt uit al je hem 5 cm laat vallen op tafel. word momenteel terug gestuurd onder garantie en hoop een degelijk / werkend exemplaar terug te krijgen.

Pluspunten

• Waterdicht (regen, condens)
  • uitbreidbaar met 64Gb MsD
  • gemiddeld batterijgebruik 2 dagen
  • Batterij zonder verder vragen in garantie vervangen

Minpunten

• batterij na 1 maand defect (garantie uitgevoerd)

Degelijke werk-SP met een goede standby tijd en degelijk batterij duur tot defect in de batterij en hij nu niet meer dan 2 min mee gaat , ook de achterkant van de SP word onaangenaam warm. dit gebeurd voornamelijk tijdens het gebruik van Wifi voor Facebook en de krant te lezen.

Minder robust dan verwacht : valt uit al je hem 5 cm laat vallen op tafel. Niet echt wat je verwacht van een gsm die IP 6 is.

Word momenteel terug gestuurd onder garantie en hoop een degelijk / werkend exemplaar terug te krijgen.
Ik hoop spoedig een aangepaste referentie te kunnen zijn.
Voor de rest werkte deze SP naar behoren en zou deze prijs/kwaliteit echt een topper moeten zijn.

4 Juli '17
Nadat ik vorige week dinsdag de gsm verzonden naar Cyrus zelf, hebben ze mij vandaag een mail gestuurd om te melden dat de eerst controle idd interne beschadigingen bevat. deze werden nu vervangen en worden de rest van de week getest.

14 Juli '17
SF terug ontvangen werk terug goed ! Prima herstelling.

werkt perfect tot op heden 15 januari '18

Heb jij ook een Cyrus Outdoor CS35 Zwart?

Is de telefoon al terug, zo ja was de garantie afhandeling naar voldoening (zo nee lijkt me dat de garantie afhandeling duidelijk te wensen over laat)?
sorry ben vergeten deze revieuw up te daten
ja telefoon heb ik al terug en werkt terug naar behoren.
Ik had hem na 10 dagen terug.
Dit keer wel val bestendig?
echt gooien heb ik er nog niet mee gedaan maar het wat bruter neerleggen daar kan hij terug tegen.