Asus R9 290X 4GB DirectCU II

Specificaties 4GB GDDR5 • DP, 2x DVI-D, HDMI - Bekijk alle specificaties

Asus R9 290X 4GB DirectCU II Review

Kampexia 23 juni 2017, 223 views Product gekocht

Asus R9 290X 4GB DirectCU II

Prima Videokaart die goed mee kan komen met de games van nu. Games: Arma 3 (Cpu intensief), Rocket league, Battlefield 1, Sniper Elite 4, 7 Days to Die, Rust. Overclocken kan prima met deze kaart met de juiste fan en voltage instellingen zonder oververhit te raken.

Pluspunten

• Hoge Kwaliteit
  • Overclocken
  • Easy to use
  • Kan me met de Games van 2017
  • Idle en Load is deze kaart zeer stil
  • Stevig Design
  • Goede Software
  • Clock freq. is zeer stabiel

Minpunten

• Stroomverbruik

Drivers en compatibiliteit Score: 5

Heb jij ook een Asus R9 290X 4GB DirectCU II?

wat voor temperatuur krijg je met zo'n koeler als je aan het stress-testen bent?
70 celsius aangepast met asus gpu tweak ik heb niet de fijnste case voor koeling
voor een 290x is dat een goeie temp aangezien mijn reference card soms 85c haalt :P