HP 27es Zilver, Zwart

Specificaties 27" • 1920x1080 (Full HD) • 60Hz • IPS • 7ms - Bekijk alle specificaties

HP 27es Zilver, Zwart Review

JBK2211 22 juni 2017, 606 views Product gekocht

HP 27es Zilver, Zwart

HP My Display werkt niet en HP zegt zoek het maar uit!

Pluspunten

• Beeld

Minpunten

• Software
  • Menuinstelling

HP My Display werkt niet en HP zegt zoek het maar uit!

De HP 27er/27es is een hele mooie monitor.

Echter de bijgeleverde software HP My Display werkt niet, na weken met HP Support bezig te zijn geweest (1e en 2e lijns) en heel veel geprobeerd te hebben, waarbij ze mij m’n PC helemaal schoon hebben laten maken en ik deze dan weer moest voorzien van een schone Windows 10 installatie zou de HP My Display software weer werken.

Maar helaas het werkt niet en nu zeggen ze bij HP Support, klant je zoekt het maar uit. De software is eigenlijk van een 3e partij (?) en wij doen er niks meer aan.

Dit is wel een hele slechte service van HP

Dan is mij nog wat opgevallen, de ingestelde menutaal wordt niet onthouden, deze gaat altijd weer naar de standaard instelling!

Heb jij ook een HP 27es Zilver, Zwart?