Specificaties Socket AM4 met AMD X370 chipset - Bekijk alle specificaties

Biostar Racing X370GTN Review

Beaudog 19 juni 2017, laatste update op 15 juli 2017, 218 views

Biostar Racing X370GTN (Product gekocht)

Ik wou graag een am4 mini itx bouwen en biostar was de eerste . de installatie van Windows 10 pro ging soepel en het geheugen loopt op 3200 mhz . Ik game vrij veel en heb tot nu toe geen problemen ondervonden . Ben tevreden

Pluspunten

• Geheugen op 3200 mhz
  • M2 ssd aansluiting
  • overklok geen probleem

Minpunten

• Geen

Layout Score: 4
Ik heb de biostar x370 gtn nu een tijdje in gebruik en ben aangenaam verrast De installatie van w10 pro,
Ging zonder problemen.
ik gebruik de ryzen 5 1600x cpu en dat gaat prima, een overklok gaat ook ondanks de 4 pin cpu aansluiting .
Ik gebruik de geil evo 2x 8 gig werkgeheugen en die werkt op 3200 mhz.
Het bord ziet er standaard uit net zoal de bios het is niet zo (mooi) als bij de andere merken maar goed het werkt ,
Prima en je kan nog aardig wat instellen.
de bios kan je resetten via de jumpers dat is wel wat minder,maar daar kon ik wel mee leven.
het belangrijkste is dat het stabiel loopt,het geheugen loopt op 3200 en je kan nog overklokken .
dus al met al een fijn moederbord op mini-itx formaat.
Biostar is ook op de Agesa bios beland 1.0.0.6
Ik heb de bios ge-update met het biostar programma werkt.
Prima de bios wordt ge-update in de w10 omgeving .
Het geheugen liep al op 3200 maar je kan in het menu tot 4000 gaan.
Biostar timmert lekker aan de weg .
loop nu op 3.8 ghz met de 1600x en dat gaat prima .

Heb jij ook een Biostar Racing X370GTN?

De witte heatsinks wordt in verkoop productplaatjes afgebeeld als geel maar bij jou als wit. Kun je hier iets over zeggen svp?
Yep bij mij zijn ze wit
Zoals je ziet op mijn foto,
Waarom ze geel zijn op de productfoto,s weet ik ook niet .
Kan je instellen met de biostar programma
Hij is nu blauw bij mij