Specificaties 9,7" • 2048x1536 • 32GB • Android 7.0 - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Tab S3 WiFi Zwart Review

ilonaderckxNewbie 18 juni 2017, 47 views

Samsung Galaxy Tab S3 WiFi Zwart (Product gekocht)

De tablet is snel en reageert heel prettig. De s-pen werkt ook heel prettig. Het scherm is haarscherp en het geluid klinkt lekker met 4 speakers. We gebruiken de tablet met het hele gezin intensief en zijn zeer tevreden.

Pluspunten

• S-pen
  • beeldkwaliteit
  • geluidskwaliteit
  • gebruikersprofielen
  • handige functies voor spelletjes, zoals geen facebookmeldingen
  • filmpjes opnemen van spelletjes die je speelt
  • accuduur

Minpunten

• vingerafdruk wordt niet altijd herkend
  • vingerafdruk herkent niet automatisch het juiste gebruikersprofiel

Wij hebben de Samsung Galaxy Tab S3 nu twee weken in bezit en deze is inmiddels aan alle kanten getest door het hele gezin.

De specificaties zijn heel goed en dat merk je in de praktijk ook. De tablet is snel en reageert heel prettig. De s-pen werkt ook heel prettig. Het scherm is haarscherp en het geluid klinkt lekker met 4 speakers aan de boven- en onderkant (of link en rechts in liggende stand).

Profielen
Met de profielen kun je meerdere gebruikers instellen. Dit is een enorm pluspunt wanneer de tablet door meerdere personen wordt gebruikt. Iedereen heeft echt zijn eigen apps en instellingen, alsof je meerdere tablet hebt. Voor onze jonge kinderen (8 en 6 jr) vinden we de Samsung Kids stand meer geschikt; daarmee hebben we wat meer controle op inhoud.

Spelletjes
Voor wie graag een spelletje speelt zijn er een paar handige functies beschikbaar zodat je bv geen meldingen van bv Facebook op het scherm krijgt of per ongeluk op de "terug" knop drukt. Ook kun je evt een filmpje met geluid opnemen.

Vingerafdruk
De vingerafdruk wordt niet altijd herkend en je kunt helaas niet meteen automatisch het juiste gebruikersprofiel daarmee selecteren. Je zult dan eerst het juiste profiel moeten kiezen.

Verder biedt de tablet eigenlijk alles wat je tegenwoordig van een high-end tablet mag verwachten. De S-pen is ook een waardevolle toevoeging.

We zijn er heel enthousiast over. Het enige echte nadeel is misschien nog wel dat de kinderen niks anders meer willen doen als het aan hen ligt ;-)

Heb jij ook een Samsung Galaxy Tab S3 WiFi Zwart?