Samsung Galaxy Tab S3 WiFi Zwart - Reviews

Specificaties 9,7" • 2048x1536 • 32GB • Android 7.0 - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Tab S3 WiFi Zwart Review

sunnyzzzNewbie 18 juni 2017, 79 views Product geleend

Samsung Galaxy Tab S3 WiFi Zwart

mooi strak design, maar toch pak ik de ipad sneller dan de samsung tab. Het ligt deels bij m'n gewenning aan IOS maar ook is de batterij supersnel op en vind ik het net niet zo fijn als m'n ipad.

Pluspunten

• snelle oplaadfunctie
  • amoled scherm
  • geluidskwaliteit

Minpunten

• levensduur batterij
  • vlekjesgevoelig

Ik heb onlangs de Samsung Galaxy Tab S3 ontvangen en direct was ik onder de indruk. Een mooi en strak design, dat viel mij meteen op. Wel moest ik ontzettend wennen aan de gebruikersinterface, aangezien ik een trouwe Apple-gebruiker ben.

1 van de eerste zaken die mij direct opvielen was het scherm, wat een scherpte en diepte. Ik heb ook meteen bij de instellingen gekeken hoe ik verder de HD scherpte kon aanpassen en dit heb ik direct getest op Youtube en Netflix. Wat ziet dat er mooi uit zeg, zo ontzettend gestroomlijnd en strak.

Qua gebruiksgemak is het even omschakelen van Apple naar Android. Maar desalniettemin, is het gebruiksvriendelijk en snel te leren.

Ik heb nooit eerder een pen gebruikt bij een tablet, even getest maar ik geef zelf de voorkeur aan m'n vinger. Wellicht komt dit door gewenning. En ik ben zelf snel met m'n telefoon & tablet, waardoor ik vergeet dat er een pen gebruikt kan worden.

Maar toen ik de tablet 2 dagen niet had gebruikt, schrok ik ervan dat er wel 40% van de batterij was verbruikt. Terwijl er geen activiteit was.....hij laadt wel snel op, sneller dan een ipad. Maar ik bleef mij verbazen dat de batterij zo snel leeg is.

Ondanks de batterij, is het misschien wel tijd om een overstap te maken van Apple naar Android, gezien de snelheid van technologische ontwikkeling bij Samsung.....maar daar denk ik nog even over na!

Even een update: m'n ipad heeft gewonnen! Ondanks dat ie alweer 2 jaar oud is, vind ik deze toch fijner dan de samsung!

Indien je deze toch koopt....geluid is top, heel helder. Perfect om Netflix te kijken!!
Maar voor mij is het toch te wijten aan gewenning, ik pak toch steeds m'n ipad sneller dan de samsung tab!

Heb jij ook een Samsung Galaxy Tab S3 WiFi Zwart?