HP Pavilion Star Wars Special Edition Laptop (15-an000nd)

Specificaties 15,6" • 1920x1080 (Full HD) • 1TB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

HP Pavilion Star Wars Special Edition Laptop (15-an000nd) Review

TechGeek 16 juni 2017, laatste update op 23 juni 2017, 393 views Product gekregen

HP Pavilion Star Wars Special Edition Laptop (15-an000nd)

+ Deze mooie HP Star Wars 15-an000nd heb ik gekregen voor mijn 9e verjaardag (nu ben ik 10) Ik heb goede ervaringen met deze laptop die grafisch redelijk veel aankan - Jammer is dat deze laptop veel geluid maakt door de lawaaiige ventilator. Ook is hij redelijk dik.

Pluspunten

• Mooi
  • HP (goed merk)
  • Goede prestaties
  • Goede beeldkwaliteit
  • 3x USB

Minpunten

• Veel lawaai door koeling
  • Dik
  • Slechte geluidskwaliteit

Gekregen voor mijn 9e verjaardag en eigenlijk weinig problemen mee gehad!
Stiekem op mijn kamer ermee zitten gamen zit er niet omdat het ding buitensporig veel lawaai maakt i.v.m de ventilator/koeling.
Goede kwaliteit (dat ben ik van HP wel gewend) en goede prestaties
(i5 goed genoeg, i7 helemaal niet nodig, grafische kaart doet zijn ding)

Helaas wel vreselijke speakers :P

Heb jij ook een HP Pavilion Star Wars Special Edition Laptop (15-an000nd)?

Beste TechGeek, leuk dat je een korte review hebt geschreven.
Je schrijft (i7 helemaal niet nodig, grafische kaart doet zijn ding)
Volgens de specificaties zit in deze HP Pavilion 15-a000nd laptop geen i7 maar een Intel Core i5 6200U. Ook sterk zat hoor, als je deze laptop wilt verbeteren kun je er een SSD in plaatsen (voor je volgende verjaardag vragen :) ) Wordt ie waarshijnlijk ook een stuk stiller van...
Oeps!
Ik bedoelde in elk geval dat de i5 zat was en de i7 daardoor niet nodig was!
In elk geval bedankt voor je tip betreffende de SSD!