Specificaties 5,2" • 1920x1080 (Full HD) • 16GB - Bekijk alle specificaties

LG G2 16GB Zwart Review

TechGeek 16 juni 2017, 161 views

LG G2 16GB Zwart (Product gekocht)

Mooie telefoon, groot beeldscherm, redelijke accuduur en goede prestaties voor mijn dagelijks gebruik (Gamen, chatten, mail checken)

Pluspunten

• Groot scherm
  • Hoge resolutie
  • Knoppen aan achterkant
  • Snel
  • Goede prestaties

Minpunten

• Bloatware
  • Android 4.4.2 (niet upgradebaar)
  • Achterkant / scherm snel vettig

Overall
Een fijne telefoon gekregen bij m'n 10e verjaardag. (ja, zo jong ben ik! :))
Meer dan genoeg voor mijn dagelijkse behoeften als chatten, gamen en mail checken.

Rest
Accu gaat redelijk kort mee bij ''intensief'' gebruik, dus dat is een minpunt, maar verder meer dan goed. Wel is de notificatie LED een beetje onhandig.

Heb jij ook een LG G2 16GB Zwart?

Er is een officiele Android 5.0.2 versie voor deze telefoon. Die krijg je binnen door de software update te doen. Het kan zijn dat dat alleen lukt als je LG software installeert op je PC en je LG G2 aan je computer hangt en hem dan via de LG software update.

Ik vind/vond trouwens dat de accu echt redelijk lang meegaat, zeker in vergelijking met andere telefoons.
telefoon gaat nu al drie en half jaar mee batterij doet het nog goed. ziet wel na zoveel jaar dat iets minder aan worden is. maar voor mij is het voldoende als halve dag spelletjes speel en op facebook zit.

grootste min punt van de telefoon voor mij is het geheugen. blijft niet veel van over en je kan het ook niet met sd kaart uitbreiden.

mijn telefoon draait ook op 5.0.2. zo ver ik weet hoefde ik het niet aan de pc aan te sluiten.
Klopt,
geheugen is veel te weinig.
Batterij laadt bij mijn nauwelijks op en gaat binnen 4 uur leeg :(