Rii Mini Wireless Keyboard i28 Review

tweakopi 14 juni 2017, laatste update op 14 juni 2017, 543 views Product gekocht

Rii Mini Wireless Keyboard i28

Regulier toetsenbord was altijd toch onhandig in gebruik in mijn situatie. Ontdekte recent bestaan mini toetsenbordjes. Waren niet meer te krijgen in Nederland maar wel op Amazon.de en voor goedkopere prijs. Ook geen leveringskosten, prijs 39,99 euro. Vrijdag 9 juni besteld, vandaag woensdag 15 juni ontvangen: leveringstijd 3 dagen.

Pluspunten

• prijs
  • handligging
  • grootte
  • verlichting
  • design, layout
  • connectie

Minpunten

• onbruikbaarheid wanneer je het op ander opervlak legt en zo wil gebruiken
  • inherente kwetsbaarheid, weinig aan te doen waarschijnlijk
  • reacties touchpad

Regulier toetsenbord was altijd toch onhandig in gebruik in mijn situatie.
Ontdekte recent het bestaan van mini toetsenbordjes. Waren niet meer te krijgen in nederland maar wel op Amazon.de en voor goedkopere prijs. Ook geen leveringskosten, prijs 39,99 euro:

Op Amazon.de: Rii Mini One i28 Wireless (QWERTY) – Mini toetsenbord met touchpad-muis, Gyro-muis, microfoon en audio rj45-bussen voor Smart TV, Mini PC, HTPC en consoles

Vrijdag 9 juni besteld, vandaag woensdag 15 juni ontvangen: leveringstijd 3 dagen via DHL met track&trace.

De (kleine) afmetingen verrasten me toch een beetje. Desalniettemin was ik niet teleurgesteld.

Ligt lekker en licht in de hand(en) en is goed te bedienen.
Ziet er wel cool uit, heb in kleur zwart, zeker met verlichting aan.
Deze gaat na verloop van (ongebruikte) tijd uit.
Vind m qua grootte, layout, design en toetsen goed doordacht.

Minpunt in laatste is wanneer je toetsenbord op ander oppervlak legt en zo wilt gebruiken.
Blijkbaar heeft men gedacht dat item zo niet word gebruikt, jammer, gemiste kans.
Het wiebelt en loopt schuin naar beneden als het voor je ligt.

Het touchpad is wat labiel, reageert op minste aanraking of soms niet. Maar kan ook aan mij liggen.

Het connecten met mijn windows 10 ging vlekkeloos.

Vind het zeker zijn geld waard.

Heb jij ook een Rii Mini Wireless Keyboard i28?