Wolf-Garten A 340 E Review

Sangroid 13 juni 2017, laatste update op 5 augustus 2017, 1.659 views Product gekocht

Wolf-Garten A 340 E

Een fijne electrische grasmaaier voor niet al te grote tuin.

Pluspunten

• mulching
  • opvangbak
  • geluid
  • prijs
  • besturing

Minpunten

• robuustheid van de hendel

Ik heb maar een klein grasveldje en maaide tot nu toe met de hand, althans met een redelijk ouderwetse grasmaaier.

Nu het de laatste tijd zulk lekker weer is, groeit het gras als eh.. kool en moest ik weer dat ding (Gardena Comfort 400 C, op zich een prima maaier hoor!) voor de dag halen en weer mijn rondjes gaan lopen.

Nee! Daar heb ik geen zin meer in en heb gezocht naar een elektrische maaier.

Snel kwam deze in beeld, gewicht is redelijk hoog (14 KG), maar dat leek me eigenlijk niet zo'n bezwaar, als hij maar licht rolt. En dat doet hij.

Ook zit hier een 'mulching' functie op en een opvangbak.

Je moet hem eerst even in elkaar zetten, maar dat was makkelijk te doen. Duidelijke handleiding. Het kostte mij een uurtje, maar ik doe altijd iets verkeerd. :-)

Vandaag voor het eerst gebruikt, was een beetje benauwd voor de herrie die hij zou maken, maar dat viel me reuze mee. Een luide brom, dat is alles.

De maaier is makkelijk te besturen en rolt licht over het gras.

Het grasveldje ziet er weer top uit, ik ben er blij mee.

Na het gedane werk kan je de hendel netjes inklappen, zodat hij makkelijk op te bergen is.

De hendel komt niet heel erg robuust over.

Heb jij ook een Wolf-Garten A 340 E?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sport