MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G

Specificaties GDDR5 • 3x DP, DVI-D, HDMI - Bekijk alle specificaties

MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G Review

Penetrator1976 10 juni 2017, laatste update op 11 juni 2017, 355 views

MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G

Prima kaart, stil en goede bouwkwaliteit.

Pluspunten

• Stil
  • Bouwkwaliteit
  • 2e hands zakken de prijzen accetabel
  • Goed overclock potentieel

Minpunten

• Nieuw gewoon nog te duur
  • Led verlichting karig
  • Slechts 1 hdmi uitgang

Leuke kaart, overgenomen van een mede tweaker. Voor de juiste 2e hands prijs een goede / betere keuze dan een rx580 en/of gtx 1060 met de huidige rx580 8gb en gtx 1060 6gb nieuwprijzen(rond de 300)

De kaart is stil, en klokt goed over. Heb hem standaard zonder overclock draaien, maar wel even getest met 3d mark.

De led feature vind ik persoonlijk wat karig gezien het prijskaartje dat aan de msi hangt. Ik gebruik het niet, maar had wat mooier/beter gekund.

Er is maar 1 hdmi poort aanwezig, wat ik zelf karig vind voor een VR ready kaart.

De nieuwprijs vind ik nog wat hoog gezien de positionering van de kaart. Een nieuwprijs van rond de 360 à 385 zou reëler zijn vind ik.

Verder valt er weinig negatiefs te melden, je krijgt een solide en mooie videokaart met uitstekende prestaties.

Ik speel BF1, rb6 siege, far cry 4, the division, en de laatste Forza op hoogste settings gemiddeld op ruim 90 fps op 1080p, icm een i5 6400 met 8 gig ram.

EDIT:

Ik zag dar er ook nog een gaming Z versie is die nog duurder is, de Z versie is eigenlijk zoals de gaming versie zou moeten zijn, voor dezelfde prijs of wat goedkoper.

Heb jij ook een MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G?