Cooler Master CM Stacker CM Stacker ATX / BTX Review

__xeno__ 15 november 2005, 352 views

Cooler Master CM Stacker CM Stacker ATX / BTX

Pluspunten

• Degelijk
  • Veel ruimte
  • Overal kan je spul plaatsen

Minpunten

• zwaar, maar daar zit ik niet zo mee

Weekje geleden een coolermaster stacker gekocht!
Gelijk open gemaakt en ik werd blij van wat ik zag,( toen ik hem optilde
voelde ik dat dit leuk ging worden met lanparty's (15 kg))
ik gelijk alles geinstalleert in mijn nieuwe kast, alles ging vlot behalve het kliksysteem van de 5,1/2 bays. Dat pastte niet mooi. Dus maar met schroefjes vast gezet. De kast ziet er prachtig uit naar mijn mening, mooi strak uitelijk met niet te veel toeters en bellen. De lucht doorlatende frontjes geven overigens ook licht door van ccfl's. De kast is lekker stevig en is mooi gebouwt, de modbaarheid is perfect, veel ruimte om casemod spullen te plaatsen, de fans die er standaard in zitten zijn mooi stil. Er zit een uitgebreide set van accesoires bij.

Heb jij ook een Cooler Master CM Stacker CM Stacker ATX / BTX?