Samsung Galaxy S8 Zwart Review

Ben BrunsveldNewbie 7 juni 2017, laatste update op 7 juni 2017, 557 views

Samsung Galaxy S8 Zwart

Geen telefoon voor de persoon die hem daadwerkelijk wil gebruiken. Het toestel is extreem breekbaar en het toestel voegt te weinig​ toe op zijn voorganger om dat risico te nemen. Wees verstandig en koop een andere telefoon.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Water dicht

Minpunten

• Bixby is erg nutteloos
  • Scherm is veel te breekbaar
  • Vingerafdruk scanner zit op een vervelende plaats
  • Ligt niet stabiel in de hand, geeft constant het gevoel dat het toestel gaat vallen
  • Geen fysieke homeknop
  • Iris scanner werkt slecht bij te veel/weinig licht

Dit is geen telefoon voor de persoon die hem ook daadwerkelijk wil gebruiken.
De telefoon ligt niet prettig in de hand door zijn lange ontwerp, de iris scanner werkt eigenlijk nooit als het te licht of donker is, de vingerafdruk scanner is lastig te vinden, ik had het niet verwacht maar ik mis de fysieke homeknop en bixby is zonde van de ruimte, zowel het knopje als de app.
Verder is de telefoon veel te breekbaar.
Ik had hem in het (door Samsung aanbevolen) Samsung hoesje van 60, verder nog een screenprotector voor extra bescherming en na dat hij maarliefst 1 keer van de bank gleed (hij is niet eens echt gevallen) zitten er 3 scheuren door het scherm.
Uiteraard doet Samsung, ondanks het feit dat ze bekend zijn met het probleem, hier niks mee. Het excuus, dat komt door de edge vorm, een vorm die verplicht is.
Voor mij was dit echt een miskoop die ik andere niet toe wens.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S8 Zwart?

Meer advertenties