Specificaties 13,3" (1920x1080), 512GB (ssd) - Bekijk alle specificaties

HP Envy 13-ab010nd Review

Rocg 7 juni 2017, laatste update op 7 juni 2017, 288 views

HP Envy 13-ab010nd

Voor mijn volgende studie heb ik de HP Envy 13 gekocht vanwege de prijs/kwaliteit verhouding, mobiliteit maar toch genoeg poorten en de lange accuduur. De ultrabook is zeer netjes afgewerkt. De behuizing voelt stevig aan door de aluminium behuizing en geeft zeker een premium ultrabook gevoel.

Pluspunten

• Mooi dun en licht design
  • Goede speakers
  • Mooi IPS beeldscherm
  • Prijs/kwaliteit verhouding
  • Lange accuduur
  • HDMI en 3 USB poorten in zo'n dunne behuizing

Minpunten

• Word soms snel warm bij iets zwaardere taken, maar niet storend
  • Beetje moeilijk open te klappen door de magneetjes in de hoeken van het scherm

De ultrabook is zeer netjes afgewerkt. De behuizing voelt stevig aan door de aluminium behuizing en geeft zeker een premium ultrabook gevoel. Ondanks de dunne behuizing heeft deze ultrabook genoeg poorten om verschillende apparaten erop aan te sluiten. Een volwaardige HDMI poort op een ultrabook waar vind je die nog?

Accuduur is best goed. Als de laptop op spaarstand staat haal ik meestal met web browsen, Office en Spotify aan boven de 12 uur uit op een volle accu. Zonder de spaarstand haal ik meestal rond de 9 uur.

Ik raad deze laptop vooral aan voor mensen die goede ultrabook willen halen die genoeg USB poorten willen hebben en niet te veel uit willen geven voor een ultrabook.

Heb jij ook een HP Envy 13-ab010nd?