LG OLED55C7V Zwart

Specificaties 55" • Ultra HD • OLED • HDR • 1 tuner • 120Hz - Bekijk alle specificaties

LG OLED55C7V Zwart Review

Nitwitt1991 5 juni 2017, 1.124 views

LG OLED55C7V Zwart

Een geweldige OLED televisie vol met mogelijkheden. Voor een scherpe prijs met 5 jaar garantie gekocht bij FOKA in Rotterdam. Mooi beeld en bij 4K content zie je pas echt de potentie van OLED met HDR en scherpe content.

Pluspunten

• HDR
  • 4K
  • 100 HZ paneel
  • HDMI 2.0B
  • 5 jaar garantie

Minpunten

• Veel instelllingen om voor jou als gebruiker de juiste ervaring in te stellen
  • Dun boven en dikker aan de onderkant

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Ik heb uiteindelijk gekozen, om mijn oude Samsung ES5500 om te wisselen voor een OLED tv. Ik heb maar gelijk gekozen voor het nieuwe model, omdat deze kleine upgrades heeft ter vergelijking met het eerdere model. Het nieuwere model kostte iets meer, maar dan krijg je ook een hele goed televisie voor terug.

Mijn eerste ervaringen zijn goed met de televisie. Ik heb de televisie pas sinds 1 juni, maar het bevalt mij zeer goed. Ook via de CI+ module tv kijken, levert een aardig beeld op.

Zelf maar even via het internet 4K materiaal verzameld. Er is veel te vinden, maar ik moet goed opletten, dat het kwalitatief goede bestanden zijn. Vaak is dat 4K met HEVC codering en een HDR variant met BT2020 kleurcode. Ik kan jullie zeggen. Het beeld is zo kraakhelder en zo scherp, dat details die in eerdere kijksessies niet opvielen, nu juist wel opvielen. Het is alsof je door glas heenkijkt, natuurlijk is een UHD blu ray speler met een UHD blu ray nog beter, maar dat is voor de toekomst.

De TV beschikt over genoeg HDMI kanalen met natuurlijk ARC. Echter was het even zoeken, hoe je deze automatisch kan laten werken. Maar als je zoekt vind je dat natuurlijk ook.

Voor de leek die op zoek is naar een nieuwe televisie voor de toekomst is deze ook zeer aan te raden. Voor de gevorderde Tweaker kan ik alleen maar zeggen: Loop NU naar de winkel.

Heb jij ook een LG OLED55C7V Zwart?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Laptops